Kernwaarden TS

 

Bij TS Health Products streven we naar een gelukkig en gezond Nederland. Wij strijden voor een langer en gezond leven voor iedereen en hebben daarbij respect voor mens, dier en natuur. Dit doen wij door mensen voor te lichten over onze merken en producten en deze te distribueren naar zoveel mogelijk detailhandels in Nederland.

Ons streven; Dat over 10 jaar elk huishouden in Nederland minstens één product van een van onze merken in huis heeft.

Onze eerste en voornaamste kernwaarde is dat TS Health Products een familiebedrijf is. Dit willen wij uitstralen naar zowel onze medewerkers als onze klanten door deze te behandelen als familieleden. Daarnaast werken wij met respect voor mens, dier en natuur. Dit komt onder andere terug in onze producten, verschillende certificeringen en onze inzet op het gebied van duurzaam handelen.

Ambitie van TS Health Products is een gezonder, gelukkiger en langer leven voor iedereen. Hier dragen wij graag aan bij door het aanbieden van een breed assortiment aan gezondheidsproducten in verschillende doelgroepen. Daarnaast is TS Health Products altijd bereikbaar voor uitgebreid productadvies, om zo de drempel om onze producten te gebruiken zo laag mogelijk te houden.

 

Onze laatste maar even belangrijke kernwaarde komt ook terug uit ons logo. In het nieuwe logo is de druppel die staat voor ‘De elixer van het leven’ behouden gebleven. Deze staat voor een gelukkig, gezond en lang leven. Vanuit deze druppel is een hart ontstaan die staat voor het hart voor onze klanten, medewerkers en eindgebruikers. Samen vormen zij het nieuwe logo van TS Health Products. Naast een nieuwe naam en een nieuw logo heeft TS Health Products een compleet nieuwe, frisse en natuurlijke uitstraling gekregen.

De medewerkers en directie van TS Health Products werken allen uit passie voor de gezondheidssector en voor onze producten.